emmalight

Direktlänk till inlägg 17 juli 2014

Tillbakablickar!

Av Emma - 17 juli 2014 15:40

   En gång i tiden så var jag faktiskt snygg!
Jag har låtit mig förfalla, bit för bit! "börja träna då"

 

Jag vill, men har inte orken för det

Det suger big time att lida av social fobi mellan varven :`( Önskar jag även hade orken att träffa mina vänner, som ändå betyder väldigt mkt för mig! Men jag har så svårt att komma nära folk, även om dessa personer är mina närmsta vänner    Om jag ska gråta, så gör jag det nu
Men varför? Jag är inte ledsen över något, men känner att något bara trycker i mig, som vill ut.


Nu ska jag bara vara, och försöka att inte tänka för mycket.

Adios1

 

 
 
Marie

Marie

18 juli 2014 05:50

Jag förstår precis hur du känner. Social fobi hade jag tidigare i livet. Det är hemskt! Vissa problem kvarstår (människor är typ jobbiga). Det beror på min asperger. Den diagnosen fick jag helt nyligen. Skönt att veta "felet". Veta att man inte är helt knäpp utan har ett funktionshinder. Det är sån jag är. Nu är det bara till att fixa verktyg så att man kanske kan bli bättre på vissa saker. Lära sig andra vägar, strategier or whatever.
Det kommer att bli bra ska du se. ♥

Och hörru du! Du är fortfarande snygg!!
Krams. (Ser fram emot ditt brev).

http://tessimi.blogg.se

Emma

19 juli 2014 10:27

Ja, det är skitjobbigt att ut o träffa folk, när man helst vill låsa in sig, och kasta iväg nyckeln.
Tack Marie, men jag känner mig inte ett dugg snygg :/ Men tack för komplimangen. Jag ska svara på ditt brev snart, har bara inte orkat eller haft lust med brev på ett tag.
Kraam

 
Ann-Eli

Ann-Eli

20 juli 2014 14:48

Känner också igen mig enormt och även om det kanske inte känns så trösterikt att få höra det för att du själv redan har din egen bestämda uppfattning som handlar om att du tycker det motsatta, så: Jag tycker verkligen du är jättefin!

Man har en idé om att man bara kan duga om man är smal... att man inte kan vara okej annars :( Kram!

http://annelielizabeth.blogg.se/?tmp=381719

Emma

20 juli 2014 15:10

Tack så mkt Ann-Eli, så snällt av dig
Du är ju också fin, precis som du är KRAM

 
EMY

EMY

10 augusti 2014 16:21

Du har inte förfallit, du är fortfarande vacker och det kommer du alltid att vara <3

http://nattstad.se/rednalyn

Emma

10 augusti 2014 18:23

Aaw, tack gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 augusti 2014 14:29

        Syrran Ida kom igår, med lilla Charlie <3 Underbar liten kille <3   Nu är det lite mer än en vecka sedan mamma flyttade till sitt radhus :) Jättemysigt är det     Jag skulle egentlligen åka hem idag, men gör det imorg...

Av Emma - 3 augusti 2014 14:48

Vilket kaos det har varit med flytten alltså ... Flyttkillarna verkade ju ha noll koll när det kom till att flytta möbler, och de sket i att lägga kartongerna osv dit de skulle vara ... och, det värsta av allt ..... De tog 12 hela timmar på sig med 2...

Av Emma - 31 juli 2014 11:24


    Ätit god glass i sommarvärmen :)   Har även hjälpt mamma att packa litegrann, för idag kl 15 skriver hon på sitt kontrakt och får nycklarna till sitt egna radhus   Efter det ska några vänner till henne skjutsa upp lite grejjer, men det r...

Av Emma - 30 juli 2014 20:07

Ska nog glo på Morden i Midsummer kl 21 tillsammans med mamma.  Vilken nörd jag har blivit ;)   Druckit rosé ikväll, och snackat massor med mamma och Michel Kollat på nyheter ...

Av Emma - 30 juli 2014 19:07


    Druckit 2 glas med mousserande rosé-vin med mamma och Michel på baksidan :) Supergott Egentligen är jag inte så förtjust i rosé, men när det är mousserande så är det väldigt gott :)   Nu gick jag in, så ska spela lite på datorn nu tror...

Skapa flashcards