emmalight

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Emma - 20 juli 2014 22:56

Jag borde gå och sova nu ... men jag har för mkt tankar i mitt huvud .. framtiden, dåtiden och allt där emellan 

Vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv egentligen

 

Jag vill plugga till behandlings-assistent, men samtidigt vet jag inte ens om jag klarar av det, med alla krav där efter. + att jag klarar inte av alla och nya människorna som finns där
Kommer jag ens klara av att jobba i framtiden. Många frågor på en och samma gång Vet inget och jag vet inte ifall jag vågar ta reda på det heller. Ibland känner jag mig som en tickande bomb   

 

Men någon dag ska jag ta reda på mig själv

 

Nu; mot sängen.

 

Av Emma - 20 juli 2014 18:51

  

 

Saknar tiden .... jag var smal, snyggare och bättre helt enkelt

Jag avskyr att jag gick så mkt upp i vikt när jag började med mina antidepp :( Helt plötsligt så vägde jag 30-40 kg mera *suck* Och Jag vet .... "bara du som kan göra något åt saken" Men jag har varken ork eller vill just nu. Jag hatar att vistas bland massa folk som jag inte känner. Social fobi är riktigt jobbigt att ha. Kan knappt andas och jag får hemsk ångest, och vill bara fly bort så fort man kan    Jag fattar egentligen inte varför jag lider av social fobi heller, för förr om åren så var jag mkt mer social, och kunde vistas bland folk. Då hängde man ute hela tiden; på fester, krogen, nattklubbar you name it.

Kan knappt vara själv heller, så de båda sidorna går emot varandra. Är jämt hemma hos min mamma, för här känner jag mig trygg, och har alltid sällskap. Men någon gång måste jag träna upp mig på att våga möta mina rädslor ... hur nu det kommer gå till 

 

You don´t have to love me

But

I need respect

Av Emma - 20 juli 2014 16:48

  Ni som älskar red bull + blåbär ... Ni måste testa denna. 

 

Supergod   

Av Emma - 20 juli 2014 15:16

  Lilla miraklet! <3

Av Emma - 20 juli 2014 15:12

www.nattstad.se/bellastankar

 

 

Läs denna bloggen som tillhör en söt vän till mig <3

Av Emma - 20 juli 2014 12:12

  En gång i tiden var jag blond. Tycker det såg bra ut där ... På den tiden var jag tillsammans med M, man ser hans arm där bredvid mig

Vettefan hur många hårfärger jag haft i mitt liv, men jag trivs bäst i mörkbrunt eller svart. So no more blonde för min del   

 

Idag är ingen bra dag alls, ångest ända uppe i halsen, men jag försöker hålla mig uppe vid ytan så gott jag kan. Var ett tag sedan jag hade sådan ångest som nu. Jag sitter och spänner mig, och får huvudvärk på köpet   

Känns bra att syrran och hennes son är här, för de håller en verkligen ovanför vattenytan. Lilla Charlie som är en månad gammal ... lilla miraklet

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards