emmalight

Alla inlägg under juli 2014

Av Emma - 27 juli 2014 14:14

   


Åskade, blixtrade, haglade och stormade som fan ute för en stund sedan

Usch, jag avskyr åskan ... känner sådant obehag inför det   

Av Emma - 27 juli 2014 11:51

         

Av Emma - 27 juli 2014 11:40


Vackra och fina och alldeles underbara Charlie är här med sin mamma, + syster till mig :)

Att man kan bli sååå kär i en sådan liten krabat      

Av Emma - 27 juli 2014 09:15

 



h   



 



Hundar är ju livet, dessa små gosiga saker

Vet inte vart man hade varit idag utan de små liven ... Mamma sager att hundarna är hennes liv, och att hon nog inte hade levt utan dem, speciellt hennes egna cocker Happy     

  

Av Emma - 26 juli 2014 15:17

 


Mmm, lite kall öl såhär sitter inte alls fel tycker jag :)

Blev så sugen på öl att jag gick it i stekhettan och köpte 2 6-pack ;)   

Av Emma - 26 juli 2014 10:10

 


En gammal bild på mig och min älskade mamma ... bilden togs när jag fortfarande var relativt smal, och sen gick det utför :/

Skulle behöva går ner typ 40 kg *suck* Men men, man får inte allt i livet, och jag har dessvärre inte råd med ett gymkort. Fast för ett par år sedan så ansökte jag om pengar till gym, så jag borde nog testa och se om jag får någon hjälp angåendet det. Åtminstone motion på recept, och då kan man köpa kort mycket billigare hos Friski´s och Svettis. Hmm, ingen dum ide alls *lol* Ska tala om den saken när min ssk kommit tillbaka från semestern

 

Annars sov jag skitbra inatt *woho*

Av Emma - 25 juli 2014 13:40

           


Varit och shoppat lite :)

Av Emma - 24 juli 2014 13:17

         

Ovido - Quiz & Flashcards